På sjukhuset.

Idag tisdagen den 11 juni så har jag opererat bort mina halsmandlar.. Jag var sövd hela operationen. När dom skulle söva mig tog dom först in mig i ett operationsrum sedan sprutade dom in nått i blodet,(sovmedel) när det väll kom till huvudet kändes det som om huvudet skulle spricka.. Det typ "poppade" i det! Det varade ju ioförsig bara i en halv sekund för efter var jag ju sövd. Jag vaknade upp i ett uppvakningsrum och där satt mamma och väntade på att jag skulle vakna. Jag vaknade 14:15 typ men några minuter senare så somnade jag, jag kände inte av någonting när jag vaknade första gången. Ingen smärta iaf men man kände hur det rann blod i munnen på mig.. Jätte äckligt. Jag somnade igen och vaknade upp på mitt rum ca 17:00 jag fick lite dropp och sjuksköterskan bad mig att gå på toa och bara gå lite.. det gick typ nästan inte, jag hade svårt att hålla balansen och kännde mig jätte yr. Sen sov jag igen, vaknade upp typ halv 7 kanske.. Jag ät en halv pannkaka och en piggelin. Sedan kom doktorn in och kollade hur operationen blev, som tur var blev den väldigt lyckad och jag får nog åka hem imorgon, det är allt jag vet❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0